2009-03-18

När blev vi vänner?

Är bara tvungen att kommentera "Facebooksyndromet". Nu undrar ni alla: Vad är det för något? Svaret är såpass enkelt att det är att alla addar varandra som vänner fast att man bara vet vilka varandra är utan att ens sagt ett ljud till den andra. Från början var det väl trevligt när lite folk addade en men nu tycker jag allt bara blivigt så ironiskt.

Varje dag har jag nya vänförfrågningar och jag vet vilka de är, jag vet även att jag inte sagt ett ljud till de och de har absolut inte sagt ett ljud till mig. Så vart går gränsen för vänskap? när man vet vilka varandra är eller när man känner varandra?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.