2009-03-12

Mesta Mästarna!

Oj Oj jag kollade på andra delen av första halvlek på teven på ovanvåningen då jag är sjuk och inte kan gå på matchen. I halvtid stod det 1-1 och jag gick ner till datorn för att söka sommarjobb på sommarradion. Sen säger min kära kompis Emil till mig att VSK leder med 5-1 och nu är teven igång igen.

Vad har hänt med grönvitt? En till chockstart fast nu i den andra halvleken. Jag säger bara: Vi ska ta studenten! (Studenternas IP)
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.