2009-03-30

Gäsp

Jag måste först be om ursäkt till alla ni läsare där ute för min blogg inte varit lika aktiv eller attraktiv som tidigare men det beror på att jag har haft sjukt mycket att göra nu senaste dagarna/veckan. Har börjat jobba igen på Strike, gjort högskoleprovet, gått i skolan, kikat idrott ja och alla andra grejer man gör.

Just nu sitter jag och är astrött verkligen och känner att det är snart dax att sova men är bara tvungen att rikta lite kritik till stadens hockeylag först. Hur fan lyckas ni VIK? VIK som ligger sist i kvalserien har spelat bara jämna matcher hittils (förrutom mot Rögle) och ändå placerat sig sist, vad beror det på då? Jo att spelarna inte håller måttet, varje match bjuder någon på en tavla, indianare, katastroftabbe eller liknande.

Johan Thalberg är den personen jag riktar mest kritik till nu. Jag skulle fan gått fram till dig på högskoleprovet och be dig plugga speluppfattning istället. Idag så gör han två jätte tavlor som ledde till 1-2 och 1-3. Det vill säga matchen dog tack vore hans förbannade tavlor. Skärp er nu VIK, Skärp er nu för fan!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.