2009-03-03

Friskis flyter på bra


Fy fan vad chokad och grymt besviken jag blev när jag hörde att mitt kära gym, nya Friskis på Rocklunda, har haft en vattenläcka. Vart ska jag träna nu? Jag får träna på vid friidrottshallen men hur ska jag ta mig dit? buss? ny fy fan. Hoppas de hinner fixa det fort så jag kan fortsätta min intensiva träningsperiod.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: malin

fett dåligt! jag vill ju träna!

2009-03-04 (15:14:52) www http://malinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.