2009-03-01

Födelsedag

Imorgon är det den 2:a mars och det vill säga är min födelsedag, för snart 19 år sen ploppade jag ut ur morsan och sa hej till världen. Så imorgon är det min 19:e födelsedag men vilken värdelös ålder att fylla? händer inget speciellt med det här året förutom att man får komma in på Pluto på fredagar. Man väntar bara på nästa år då man fyller 20 och systemet får köpa in mer öl än någonsin då jag köper upp allt.


Jag undrar vad jag får för presenter, har verkligen inte en blekaste. Det jag önskat mig är en bil, skjorta och nya rakningsgrejer. Bilen kan man nog stryka va? Skjortan tror jag inte heller jag får då det är en personlig sak som man vill köpa själv, och vem fan ger bort rakningsgrejer i present?

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.