2009-03-02

Dance With Somebody

Nu har alla släktingar precis dragit och nu finns bara tystheten och presenterna kvar. Jag tycker det varit en trevlig kväll dock är jag väldigt trött, segt med skola igen efter en veckas lov. Jag fick nästan bara pengar och det är ett jätteplus i en fattig students händer. Dock var den absolut bästa och den största överasskningen presenten jag fick av min bror (Henke), hans sambo (Alexandra) och deras söta lilla dotter (Felicia). Det var en skiva från Media Markt och när jag öppnade såg jag att det var Mando Diaos nya skiva: Give Me Fire!

Jag är glad, lycklig och lite trött. Men nu ska jag åka till Bistro 65 för att inhandla en härligt, stor kebabtalrik utan stark sås!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.