2009-03-27

Bowling & Nervös?

Igår var det bowlingträning igen och det var första gången på två veckor så hade inga förhoppningar innan träningen, men jag måste säga att jag är sjukt nöjd! Började först med att träna ungdomarna och jag blev stolt över de, alla har utvecklats något enormt! Sen började jag träna själv och fick spela med en av Västmanlands bästa spelare och föredetta Elitseriespelaren Pelle Jansson. Vi spelade två manna mot Robban Tillenius - Mange Rytty & Martin Vasell - Alex Ridderström. Jag och Pelle vann rätt stort då han blev bäst inviduellt och jag blev näst bäst inviduellt av alla 6 spelare. Så jag är nöjd!

Om några timmar ska jag åka till jobbet igen! Ska bli ruskigt kul och skönt att tjäna lite cash igen men samtidigt är jag lite nervös. Har inte jobbat sen juldagen så kommer bli ovant, man blir ju nervös i ovana situationer.

Nu ska jag bada! Hej!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.