2009-06-06

Några händelser

Vi hade våran utklädnadsshow i onsdags och vilken show det blev! Är jätte stolt över klassen att vi lyckades så pass bra och lovorden vi fick efter är också riktigt härliga! Var sedan en riktigt rolig stund på stan med massa återträffar med gamla polare och massa galna upptåg.

I torsdas var jag på årsmöte med VSK Bowling och då tog jag beslutet att säga upp min bowlinglicens. I höst så pluggar jag förhoppningsvis någonannanstans så det gäller att börja förbereda. Tyvärr är det jättetråkigt att sluta men har inget val, jag hann med 9 fantastiska år i VSK bowling, och inte omöjligt att jag kommer tillbaka.

Igår så var det lärarmiddag med Kopparlunden (Studenterna + Lärarna). Var fantastiskt rolig och väldigt kul att man kan umgås utan skolarbetet och kunna ta en bärsa tillsammans. Roligast var alla tal av lärarna som också gjorde iallfall mig lite deppig, snart är det över. Tre fantastiska år på Kopparlunden är snart över, det har gått för fort.

KROSSA DANMARK!!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.