2009-06-02

Katastrofpolisen

Imorgon så är det utklädnadsshowen på schemat och vi ska vara så kallade kravallpoliser eller nja närmare katastrofpoliser kanske haha. Showen tycker jag är riktigt bra och tror vi kommer få ihop den bra, synd att scenerna är lite korta kanske fast det är svårt och jag tycker manusgruppen gjort det riktigt bra!

Idag har jag kämpat som en dåre med alla filmer och jag riktigt hatar exporteringar.. usch. Vill inte sitta vid de datornerna imorgonbitti och typ dampa.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.