2009-01-31

usch för idrottshemtentan

Nu har jag städat färdigt och även pluggat lite på idrottshemtentan, har bara 6 frågor kvar nu! Men jag fattar inte varför vi gör den? vi har ju gjort vissa delar i Naturkunskapen och vissa i Ergonomigrejen med Bosse. Men aja jag hoppas få godkänt på den iallfall.

Känns skönt att sitta i sitt nystädade rum faktiskt, skämdes lite igår när Emil E var här och det var lite stökigt. Men nu ska jag strax lämna mitt rum för att hämta Nicke Nedved. Vet inte riktigt vad vi ska göra men att kika fotboll och lira pes är ingen högoddsare.

Give me a Coke.. Please!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.