2009-01-30

Uppe med tuppen

Känns inte riktigt äkta att använda uttrycket uppe med tuppen när man vaknar klockan 9 men jag gör det iallfall, det får vara en morgontrött tupp. Nu håller jag på att städa i mitt rum då det behövdes då lukten av en gammal gräddfilschipsdip börjat sprida sig utanför mitt rum, att hela källaren ska lukta vitlök kan inte vara bra.

Sen efter städningen ska jag bada och sen ska mästerkocken Ted upp i köket och göra Pasta Carbonara. Denna gången har jag handlat en gyllene ingrediens och det är ett paket kotlettbacon, ska bli intressant!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.