2009-01-10

Under ombyggnad!

Hejsan alla!
Jag ville bara säga ifall att bloggen ser konstig ut och likande så är det för jag testar, mixtrar ja förbättrar bloggen helt enkelt. Jag vill strukturera upp den mer så man lätt kan gå tillbaka till tidigare inlägg och liknande, ett exempel på det är att jag nu har en ny kategori till vänster där alla skivrecensioner ligger samlade.

Jag vill gärna ha tips: Vad tycker ni om bloggen? vad bör förbättras och vad är bra?
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.