2009-01-05

Ted Nilsson Movienight!

Oh Yeah! nu tror alla att jag har haft världens största filmkväll utan att bli bjudna. Det hade varit jäkligt kul om man varit massor med folk här men det är med sorgsna bokstäver jag skriver att jag var helt ensam på Ted Nilsson Movienight!

Började med att se The Condemned och avslutade med Fight Club. Mer om filmerna kommer nedan och tillbaka är mina vackra kiwifåglar som betygsätter filmerna, som vanligt från 1-10. Båda filmerna höll väldigt bra klass och båda är bland de bästa filmerna jag sätt på väldigt långe. Mycket bättre än det bästa skiten som går att hyra på Ica kan jag säga.

The Condemned



Jack Conrad väntar på dödsstraffet i ett korrumperat fängelse i Centralamerika. Han "köps" av en stenrik TV-producent och förs till en avlägsen ö där han måste slåss till döden mot nio andra dödsdömda mördare från världens alla hörn med frihet som pris till den ende överlevande. Producenten filmar hela evenemanget och visar morden utan censur över Internet.

Betyg:

KiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågel

7 av 10 Kiwifåglar


Fight Club



Vår berättare lever ett vanligt liv och hatar det. En dag träffar han Tyler Durden som anser att det bara är genom smärtan och kampen som en man kan känna att han lever. Tillsammans startar de en hemlig klubb där unga män får utlopp för sina frustrationer genom slagsmål.

Betyg:

KiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågel

8 av 10 Kiwifåglar
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.