2009-01-24

Ta det lungt ibland

Sitter nu och lyssnar på en av mina absoluta favoritlåtar. Det är Timbuktu som släppte denna låten tidigt i sin karriär och låten heter "Ta det lungt". Den rekommenderar jag verkligen till alla som gillar bra musik. Jag sitter här och funderar vad som händer, kanske ska sova tidigt så jag kan gå upp och kolla på USA - Sverige klockan 02:25 inatt. Har ju bowlingmatch imorrn klockan 10:00 så vill vara hyfsat pigg iallafall.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.