2009-01-24

Svensk torsk & tatto

Sverige fick pisk, smörj ja allt av Frankrike idag, att Sverige skulle torska visste jag men sättet man gjorde det på var ju hemskt. Jag är sjukt besviken på Doder, han har varit grym hela turneringen och nu såg man han inte alls. Frågan är gjorde han ens mål?

Jag funderar även om jag ska boka tatueringstid nu. Jag har ju cash och vill tatuera mig, men det är ju ett rätt stort beslut ändå så jag vill vara säker. De flesta har nog sätt hur jag vill ha min tatto men de som inte har det får väl kontaka mig på nått sätt.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.