2009-01-30

Snart stan

Nu sitter jag i skolan och jag är rätt trött, vet inte varför men la mig sent igår så det kan ju vara en vettig anledning. Idag har vi jobbat med manuset och jag är stolt över min grupp! Jag känner mig inte den mest kreativa idag men såna dagar får man ha ibland. Vi letar även skådespelare till våran film så om du som läser detta känner att du är en skådespelare så hör av dig.

Om en dryg timme så ska jag ner på stan med Anton och vet inte riktigt vad vi ska göra där men en vettig grej är väl att kika på kläder? Jag känner mig rätt logisk med den slutsatsen. Kläder behöver jag inte köpa då jag redan har köpt två tröjor och 5 t-shirtar denna månaden.

Jag känner att en Pepsi skulle sitta fint nu, jag är inne i en Pepsiperiod tror jag.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.