2009-01-29

Skolan

Sitter i skolan nu efter en tung och tröttsam morgon. Jag vaknade klockan halv tolv ungefär då jag tydligen inte hört mina fyra larm på telefonen!? så jag tvekade om jag skulle till skolan men nu sitter jag här ändå. Det betyder att jag har käkat en macka från Café Koppar idag som frukost/lunch. Jag är hungrig och trött, dock jävligt glad. 

Oasis var riktigt jäkla bra igår! Men jag har inte samma extaskänsla som efter tidigare konserter men den var riktigt bra! Jag vet inte varför jag har den känslan men så är det, dock är jag väldigt nöjd med kvällen och den var riktigt najs! Men jag måste också erkänna att Liams röst inte är som de tidigare albumen, men det är 15 år sen så jag förstår att den ändrats. Dock passar den fortfarande och jag längtar till nästa gång ett album, konsert eller till jag sätter på en låt på min tele med Oasis!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.