2009-01-26

Shopping, Shopping och ännu mera Shopping!

Idag så gick jag ner med Emil Östholm på stan, vi skulle kika lite grejer och helt plötsligt kom vi in på Carlings. Där jag fick hjälp av hela två stycken av personalen och jag testade skjortor, t-shits och tröjor. Tillslut gick jag därifrån med kläder som var värda ca 1900 kronor.

Jag vill tacka Carlings för deras hjälp och inspiration, inte många gånger man träffat så ivriga människor som vill hjälpa en. Så Carlings är lätt månades företag kanske till och med årets företag! Bilder på kläderna kommer kanska komma upp också
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

Alltså människorna på Carlings kväver ju en, dom har fina kläder men dom hinner man ju aldrig titta på för att försäljarna ska kränga nån skit till en:P

2009-01-26 (22:57:56)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.