2009-01-23

Riktigt underbar dag!

Dagen började med att man tog sig till skolan för att sedan tillsammans med KGarna åka till Sveriges Radio på studiebesök, det var intressant och jäklit kul! Vi fick även vara med i radio idag, Micke Reuter (stavning?) som är en lokalkändis och har varit med bland annat i hål i väggen och massa annat skulle vara med i ett program. Han fick för sig att vi skulle köra körslaget så vi fick vara kören till han i radio. Han körde sin ryska rollfigur Ivan, och det är säkert härlig radio.

Sen var det ner på stan med Malin och Hanna som gällde. Jag gick och köpte ett par nya hörlurar till min Iphone för reapriset 695 kronor. Sen gick vi till Blue Moon Bar och körde afterwork, tacos och billig öl. Nu har jag nyss kommit hem från systemet med brorsan och blev lite smått och gott. Blev rom, Jäger och Öl.

Nu ska jag käka en panpizza och sedan göra mig iordning och sen dra till Malin och festa gärnet!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.