2009-01-10

Lördag

Hejsan alla!
Idag var det ner på stan som gällde med Anton för han skulle byta lite saker. Jag gjorde mitt första "kläd" inköp år 2009 och det hoppas jag säger en del av året. Årets första köp blev ett par Lacoste Flip Flop för 90 kronor, 70 % rea!

Så jag hoppas att få använda de flitigt under detta år, fast om man är realisktiskt så blir det några veckor i sommar max. Men nu har jag varit hemma hela kvällen och segat, börjar bli lite rastlös. Han iallfall med att basta ikväll igen, för skönt!

Imorgon ska jag fixa lite i rummet, ska storstäda samtidigt som jag ska testa och ändra lite strukturen i rummet. Spännande sa Bill Tröttsamt sa Bull.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.