2009-01-21

Bandy VM och på fredag är det lön och shopping!

Gud vad jag vill att det ska vara fredag, då får jag min lön och då ska jag ner och shoppa lite. Det jag behöver handla in är saker främst till med garderob och en sak till mobilen. Det skulle inte sitta fel att köpa någon schysst skjorta men jag tycker det är så jäkla svårt att hitta någon snygg. Sen blir det att kika efter jeans, skor, tröja ja lite smått och gott. Det blir även att inhandla ett par nya hörlurar till Iphonen då de har gått sönder.

Jag har nyss kikat på en film med min favorit skådis Nicolas Cage. Den heter Bangkok Dangerous och var helt okey, absolut inte en av hans bästa men duglig onsdagsfilm. Nu däremot ska jag kika på andra halvlek i Bandy VM då det är de två giganternas kamp, Sverige - Ryssland. Enligt Sportbladet så leder Ryssland med 2-1 efter första halvlek så jag hoppas Sverige vinner nu.

Jag är faktiskt sugen att se lite bandy, kanske jag ska se en match innan skolan imorrn. Kan välja mellan Holland - Estland och Mongoliet - Kanada. Någon som vill följa med?

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.