2009-01-22

Oasis om 6 dagar!

Nu är det bara 6 dagar kvar till Oasis, det är helt sjukt. Ett av mina absoluta favoritband kommer till Globen och jag kommer vara på plats, förhoppningsvis långt fram på ståplats. Jag och mina kära Oasisfantaster (Emil L och Emil Ö) kommer åka till Sthlm för att röja på Oasis, jubla med Oasis, sjunga med Oasis och sen förhoppningsvis dricka lite pilsner och sedan dra hem till Västerås igen.

Jag längtar redan!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.