2009-01-29

Nyss hemkommen från Oasis i Globen

Fy fan vilken underbar konsert måste jag säga! Den slog alla mina förväntningar och den var ändå rätt känslosam för min del, glädjen som rusade upp genom kroppen när Morning Glory, Dont Look Back In Anger, Fucking in the bushes och alla andra kom tillsammans med känslan "nästan gråter av lycka" när Champange Supernova spelades. Den var fin och allt var underbart!

Bästa låtarna idag var Rock And Roll Star, Dont Look Back in Anger och Champange supernova. Även Slide away var fan grym. Dock måste jag lägga till ett minustecken, vi stod säkert 40 minuter för att lämna in saker i garderoben! Vi kom dit och hamnade långt fram ikön men spelade fan ingen roll för vi var tvungna att byta garderob två gånger!!??

Mer om konserten kommer imorrn: då blir det både kiwifåglar för hela dagen, för Caesars som var förband som gjore det bra för övrigt och sist och inte minst.. Oasis!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.