2009-01-24

Kvällslur

Nu ska jag ta och lägga mig och sova några timmar och jag sätter klockan på 02:15. Då undrar ni vad ska Mr. Ted göra då? Jo jag ska se Svenska fotbollslandslaget spela mot USA i en träningslandskamp. Ska bli intressant att se de spelarna som är med då alla är så olika och har den rätta potentialen.

Fast nu blev jag tveksom om jag ska kolla på matchen, känns som jag inte kommer orka. Aja den som lever får se!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.