2009-01-11

konstigt

Hejsan alla!
Jag känner mig på konstigt humör idag. Helgen har gått så jävla snabbt men ändå ganska segt, vet inte varför. Jag känner noll sug för skolan imorrn och har ångest över idrottshemtentan. Jag måste göra färdigt den men orkar verkligen inte, känns så jävla drygt.

Samtidigt är jag förvirrad för jag inte vet vad som händer efter och innan studenten. Jag känner mig förvirrad i allt jag gör och inte gör, vill jobba. Ja ni hörde rätt! jag längtar tills jag jobbar nästa gång.

Ikväll ska jag iallafall basta, kika film och sen sova.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.