2009-01-25

Jag känner mig..

det känns konstigt bara för tillfället. Jag sitter framför datorn och har svårt att koncentrera mig och det ända som händer är att folk skriver på msn. Jag har typ ångest över skolan, religonprov, idrottshemtenta och radioprogram. Samtidigt som det kommer hända asmycket denna vecka:

Radioprogram Tisdag
Religonprov och Oasis på onsdag
Jobb eller Dr. Bombay på Fredag.

jag känner mig, trött, konstigt, yr, depp, glad ja lite allt möjligt
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.