2009-01-24

Helt underbart!

Nu sitter jag hemma igen efter att ha partat gärnet på Rönnby. Det började med att jag träffade Hanna och Malin, vi skulle ta bussen till Rönnby för att parta hela kvällen. De började bra med hela 3 missade bussar så vi gick halvvägs till Rönnby innan vi väntade på bussen, dock hade vi kul hela tiden.

Tillslut kom vi på bussen och där satt Emil Ö så vi blev glada och ännu taggade för festen. Vi kom dit och jag spelade kort typ  ett par timmar, några konstiga ölspel som var rätt kul. Största överaskningen var när David kom till festen och det visste jag inte så han började spela kort med oss. Sen träffade man massa sjukt underbara människor, det ända som var dåligt med denna kvällen att det blev inge fyllemat men allt annat var perfekt.

Gott och dricka, Tack Malin!, Underbara festkompisar, Oväntade festkompisar och sist och inte minst min så kallade "Grand Finale"... Min Red Stripe som är en öl från Jamaica.  Nu blir det lite msn sen sova. Cheers!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.