2009-01-31

Floppande Dr. Bombay och storstädning

Igår var det Dr. Bombay på Silk som gällde. Emil E kom hit och vi spelade lite Nintendo Wii och Guitar Hero och hade allmänt skoj. Sen gick vi ner på stan och in på Silk och underbart folk var där denna kvällen kan jag säga. Nästan bara 90or och många man kände så det var ett stort plus!
Det som var helt katastrofdåligt var Dr. Bombay. Han körde typ 3 låtar playback och inget extra. Ne fy fan, gör om - gör rätt!

Nu håller jag på och storstädar och det kommer bli bra känner jag. Det behövdes verkligen och nu känner man lukten av nått rengöringsmedel i hela mitt rum.

Snart dax för en mixsallad.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.