2009-01-25

Filmdax.. strax

Nu ska jag strax åka till ICA ettan för att handla lite smått till filmen jag ska se. Den heter The Ringer och självaste Johnny Knoxville är med i filmen, mest därför jag ska se den. Han är helt underbar i Jackass så bara hoppas denna är lika kul fast det tror jag inte egentligen.

Ikväll är det NHLs Allstar match också som jag ska se, men mer om den senare
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.