2009-01-24

Dagen efter

Det första jag måste säga är att jag verkligen inte har någon fantasi. De två förra rubrikerna till mina inlägg har haft ordet underbart i sig. Jag kanske ska börja slå upp lite synonymer för att variera mig.

Som sagt igår var asnajs och var nog den roligaste kvällen jag haft på länge, så därför kommer nu den första festrecensionen som jag kommer ha dagen efter nu varje gång jag dricker. Det kan bli allt från en konsert på Pluto till en sunkig hemmafest i en inrökt lokal.

Skivrecension: Hemmafest på Rönnby


Arrangör:
Malin och Hanna (kan varit fler)
Datum: 23/1 - 09
Folket: Kopparlundare, VLT Ung, Carlforska och Wenströmska (Kan varit andra där också)
Musiken: Tänkte inte så mycket på musiken faktiskt då jag snackade med mycket folk. Men det jag hörde var en härlig variation av gamla klassiker som Jackson Five tillsammans med lite nyare partymusik.

Egna Reflektioner:
Malin och Hanna gjorde det bra och var ett klart lyckat arrangemang, valet av folk som kom dit är ett stort plus och den ända riktiga svagheten var att festen var som sagt på Rönnby. Svårt med bussar och tider, dock löste det sig bra ändå. Ölspelen löste av varandra i köket som det ska göras på en fest och inne i vardagsrummet var musiken och det var där man drog massa råa skämt som jag inte vill nämna i bloggen.

Men jag tackar Malin, Hanna och alla deltagare för en underbar fest!

Betyg:
KiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågel
KiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågelKiwifågel
10 av 10 Kiwifåglar
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

haha vad gulligt med en recension teddis!

2009-01-24 (22:01:16)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.