2009-01-25

Bowlingmatch

Kul att jag försov mig nyss, vaknade 9 och har samling halv 10 på Bellevue. Dock hinner jag med att bloggen, smått otroligt. Vi möter BK Frisk för andra matchen irad och vi vann förra, jag tror vi vinner större idag och jag hoppas det blir en rolig och välspelande match.

Efter det blir det nog att tagga inför VM Finalen i bandy som går i ABB Arena, jag tror på Svenskt guld ikväll... Eller iallafall hoppas
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.