2009-01-13

193 minuter av gäspningar, sömn och undrar varför jag gör detta?

Idag skulle jag laga mat själv och så då både morsan och farsan jobbade. Då hyrde jag en film också för att kunna avnjuta min egengjorda Lax med potatis. Jag hyrde "Korsriddarna" då mitt intresse av korstågen och religonhistorian kändes helt rätt en dag som denna.

Filmen var dock sjukt jävla dåligt, tänk att jag spenderat 19 kr och ca 3 timmar av mitt liv på att se den? Nej fy fan Arn är sjukt mycket bättre, till och med Kingdom of heaven var bättre.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.