2009-02-14

VSK - AIK: 2-4

Nu är jag väl hemma från Swedbank Park efter att ha spanat in mitt kära VSK mot Allsvenskalaget AIK från Stockholm. Jag tippade innan matchen att AIK skulle vinna med 4-1 men matchen slutade 4-2 och VSK var ett mål bättre än vad jag trodde. Har några punkter jag har att anmärka på efter matchen.

1. Simon Lundevall - Grym idag, Matchens lirare, men bör kolla upp mera
2. Temesgen Berhanes mål var världklass, riktigt snygg!
3. Nya VSK målvakten Martin Sundström varierade toppräddningar med billiga misstag. Dock hans första match i VSK
4. Filip Mårtensson ska inte spela på kanten, in med han centralt
5. Filip Stenström gjorde många bra brytningar men tappade markeringen på högersidan för ofta
6. Tobias Holmgren är given i startelvan!
7. AIK rullade boll bra med härligt passningsspel men hade inget djupledsspel i överhuvudtaget. Placerar de på en 4-6 plats i Allsvenskan.
8. AIK gjorde tre!! riktigt billiga skit mål idag.
9. Var över 2000 personer och kollade på matchen idag!

Nu ska jag duscha!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.