2009-02-01

vik övertygar - jag övertygar inte

Imorse så åkte jag till Bellevue för att spela match som sagt. Det slutade med att jag spelade den sämsta, värsta, jävla skitmatchen på massa år. Var det värsta jävla skit jag varit med om så jag är lite depp på mig själv nu, jag vet att jag kan spela bra men är ett sånt pucko som inte gör rätt. Vi gjorde även en bland de sämsta matcherna iår och tro det eller ej så vann vi med hela 19-1. Bra jobb gubbar!

Kom hem nyss från Rocklunda efter att ha sätt VIK krossa Troja/Ljungby med hela 6-0. VIKs nyförvärv,: Peter Öberg, Greg Jacina och Ola Svanberg imponerade stort men främst kanadicken Greg Jacina! Han gjorde mål, assist och spöade skiten ur några. Mer såna killar tack! Per Arlbrant gjorde två mål igen och Niklas Olausson gjorde assist som vanligt men de måste lyfta sig lite till i grundspelet. Idag åkte de omkring och gled i två perioder och det kan man inte göra i en kvalserie.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Julia

jag kikade bara runt i lite bloggar :)

2009-02-01 (18:47:15) www http://ekendahls.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.