2009-02-08

Vad händer? & Hur tänker de?

Nu sitter jag hemma vid datorn och undrar vad som händer ikväll. Det kommer säkert bli så att man hyr en film och käkar lite skräpmat eller nått, dock kommer jag bli så jävla rastlös så det är helt sjukt. Men vet inte vad jag ska göra annars. Jag saknar gymmet, fan konstigt att säga så men så är det.

Nu blir jag jävligt less båda på sportbladet och på svenska bandyförbundet när jag läser denna artikeln på sportbladet: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/bandy/article4355698.ab. Det står att svenska bandyförbundet gick ungefär 500 000 plus på bandy vm och att VSK och Tillberga gick back 250 000 kronor var på att arrangera bandy vm. Ska då inte svenska bandyförbundet hjälpa VSK och Tillberga med pengar för de gick back på att arrangera nått som svenska bandyförbundet arrangerar? Sen när sportbladet listar de sämsta publiksiffrorna i bandy vm undrar jag hur de tänker och fått fram de siffrorna.

Man räknade ingen publik på arenan och jag tror inte sportbladets utsända sitter och räknar hur många det är på varje match? Gör om gör rätt, bandy vm var succé sportsligt men allt annat har varit skit rent ut sagt!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.