2009-02-04

Träning träning träning

Nu har jag nyss kommit hem från mitt dagliga gympass och idag var det benstyrka + lite allmän styrka på schemat. Blev mycket lår idag fast jag varierade lite med mage, armar och bröst också. Känns skönt att komma igång med tränandet och hoppas det ger resultat också vilket jag hoppas.

Nu har jag gymmat 3 gånger denna vecka och det är inget jag känner är jobbigt, snarare tvärtom. När jag kommer hem från gymmet vet jag inte vad jag ska göra för man bara sitter hemma så gymmet är dagens höjdpunkt ,lätt! Nu funderar jag på att bada, käka och kika tv programet om Lars Winnerbäck. Sen funderar jag på en promenad också, för skönt att varna ner dagen med en promenix :)

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.