2009-02-26

Svider

Jag borde ta mig en grundkurs i rakning eller nått. Är alldeles illröd om halsen nu efter jag rakat mig, jag vet inte vad jag ska göra för att undvika det heller? Det känns som min hals håller på och smälter bort eller nått, så ont gör svidandet!

Vad ska jag göra? Bästa tipset får en härlig belöning!
Postat i Vardagslunken | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: pimme

Vad använder du för rakhyvel / lödder?

Annars ska du blöta ansiktet, så det droppar om det.. Smeta in mycket raklödder, spola varmt vatten på hyveln och dra försiktigt.

dra typ 3-4 rakningar på samma ställe, skölj av och fortsätt.

ett annat tips är att raka sig oftare, och inte spara ut så långt varje gång. Det kan vara en anledning.

Lycka till ted ;)

2009-02-26 (13:06:39)

Postat av: Chrille

Använd rakvatten efter!

2009-02-26 (22:17:12)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.