2009-02-25

Svår natt med konstig dröm

Konstig natt detta. Haft skitsvårt att sova och sen för att krydda det lite extra så har man drömt om massa konstiga grejer. Första drömmen handla om ett gäng som gick och knivhugg personer för att få inkomster från krogar/affärer och liknande. Andra drömmen handlade om att terrorister tagit två finska skolor till gisslan, anledningen till detta hade nått med Intersports innebandyklubbor att göra. Det slutade med att de sprängde skolorna och kroppsdelar landade på hela svenska östkusten (Västerås, Stockholm).

Vad ska man reflektera av det? Jag var livrädd när jag vaknade, jag ville inte titta utanför fönstret för jag trodde verkligen jag skulle se kroppsdelar ligga utanför mitt fönster.

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.