2009-02-02

Superbowl & Babel

Igår kväll var jag ute och promenerade med Malin ett tag och det var skönt att få lite friskt luft och snacka lite. Efter det så var det Superbowl som gällde och är så jävla less på dessa reklamavbrott som var typ varje minut. Jag dampade framför teven och fattar inte hur man orkar se de skiten. Jag är imponerad över Morrisson som gjorde en touch down som var hela 100 yards lång, det vill säga hela planen.

Med Babel menar jag inte fotbollsspelaren Ryan Babel i Liverpool utan filmen Babel. När vi kom till skolan imorse vad jag förbered på en lång och seg genomgång men det slutade att vi fick gå till biografen Electra och se filmen Babel. Rörande film som är helt underbart filmat, tänk om man kunde göra något likande.

Nu blir det Playing With Fire
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.