2009-02-06

Schöön fredag

Nu har jag nyss, äntligen!, kommit hem från skolan. Jag slutade som sagt vid 16:00 idag på en fredag, kan inte vara rätt. Idag har jag umgåts med riktigt sköna människor och har nog haft roligt och garvat hela dagen! De jag umgåts mest med idag är Malin J, Malin L, Amelie, Johannes, Erik, Frida, Sandra och Madde. Schöna människor som man inte pratar med så mycket, iallfall inte Malin L, Amelie och Frida. Alla är bra på sitt sätt och dagen har som sagt varit schöön.

Dagens implusgrej måste varit när Malin L sa att hon var hungrig och tyckte vi skulle åka till donken, så jag, Malin L, Malin J och Amelie åkte dit med mig som chafför och köpte lite käk.

Nu funderar jag på vad som händer.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.