2009-02-22

Sammanfattning av dagen

Fotbollen på Swedbank var en riktig parodi. Man kom dit och snön föll och det kändes mer som en bandymatch än en fotbollsmatch. Fotboll ska spelas i fint väder och massa sol och inte i snö. VSK spelade bara med juniorer i princip så jag, Eddie och Olle drog till Bistro vid halvtid.

Bandyn blev också en liten parodi, 1600 kom för att kika på denna för VSK:s del helt betydelselösa match och det märktes. Det var inge tryck från läktarna och det kändes som att VSK:arna sket fullständigt att de förlorade. Dagens överraskning var dock Patrik Anderbro som var pigg och gjorde två härliga kassar. Dock vann SAIK med 4-3 efter de vänt i sista 10 minuterna.

Efter bandyn drog jag, Eddie och Chrille till Håkan Hellström konserten i Bombardier Arena och jag måste säga att den var riktigt jäkla bra! Håkan Hellström var bättre, mycket bättre, live än vad jag trodde. Dock hade spelningen varit mycket bättre om den varit på en fredag typ än en söndag. Bästa låtarna var utan tvekan: För en lång tid, Känn ingen sorg för mig Göteborg och Klubbland. Men fanns många andra guldkorn också som t.ex. Kom igen Lena, Hurricane Gilbert, Jag har varit i alla städer, En midsommarnattsdröm, Tro och tvivel, Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så jag hatar dig.

Och det skönaste av allt, två i bandet (Håkan Hellström och han på kongas) har samma typ som keps/basker som mig. Jag är inte ensam!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.