2009-02-08

R.I.P min kofta!

Nu har jag nyss kommit hem från min kusin och hjälpt de bära deras 160 kg stenskiva och när jag kom hem väntade en sorlig överasskning. Morsan hade tvättat min kära nya kofta och när hon hämtade den ur maskinen så skulle den passa ett litet barn. Min kära nya, sköna och bästa kofta!

Men som tur är pröjsar hon för en ny så antingen blir det en likadan eller en annan, vem vet.
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.