2009-02-16

P4

Måste bara göra ett inlägg om våran P4 produktion jag, Madde och Sandra håller på med. Vi ska göra ett reportage och en krönika som handlar om musik i affärer eller som Sebbe sa till mig: Hissmusik. Madde och Sandra är de som är mest drivande i reportaget och all eloge till de, de gör det super bra!

Jag är den som fick ansvaret för krönikan och jag blev super nöjd med resultaten fast den kanske blev lite lång så måste nog försöka få ner den lite. Jag ska försöka lägga upp krönikan här imorrn så kan ni få lyssna och säga era kommentarer till den.

Så här ser det ut när jag arbetar i radiostudion:
Jag i radiostudion - Fotograf via min Iphone: Patric Lundström
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.