2009-02-09

Ögonbryn

Nu sitter jag i skolan med min kära vän Malin L och hon fick den stora äran att döpa detta inlägg. Ögonbryn får stå för hur rynkiga de blev imorse när jag inte hittade min huvudbonad utan fick ta min kära mössa istället. Jag känner mig som en liten lodis men så får man känna sig ibland.

I eftermiddag ska jag, Johannes och Erik göra vårat jävla gympapass till imorrn och vi har typ inte ens valt musik. Jag ska även tillsammans med Madde och Sandra göra vårat reportage till P4 Västmanland, det ska vara inne på torsdag typ och vi har knappt börjat!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.