2009-02-09

Ny Design!

Nu har jag gjort om bloggen lite och jag är riktigt nöjd över resultatet på framsidan kanjag säga! lite små fix kvar men det jag däremot dampar på är ett jag har gjort nått konstigt så om man går in på nått inlägg ser det rent ut sagt förjävligt ut. Jag vet inte vad jag ska göra, hjälp mig någon. Jag orkar inte sitta och leka detektiv och se vad som har hänt. usch,

Hoppas ni gillar nya designen iallfall, det är ju för eran skulle jag gör den!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.