2009-02-05

Miss Li gråter

Idag har jag gymmat som jag skrev och idag blev det 1,5 mil totalt om man räknar ihop allting. Började med 3 km på crossovern och gick sedan över och körde 9.5 km på cykeln och avslutade med 2,5 km på crossovern igen. Nu nu är man lagom slut i bena men sjukt skönt.

Jag har nyss kikat på solen i ögonen som är Lars Winnerbäcks dokumentärfilm om sin turné i sommras. Jag var på en spelning, Strömsholms Slott, och den var riktigt jäkla bra! Lars Winnerbäcks låtar är underbar musikaliska och hans texter är djupa, ibland nästan för djupa. Filmen handlar om alla hans spelning och lite om hans historia och de visade ett antal klipp från alla arenor han varit på i sommar, bland annat Strömsholms Slott. På ett klipp så visar de låten om du lämnade mig nu som är en duett med Lars Winnerbäck och Miss Li. Miss Li börjar gråta i sången och känslorna svämmade över i teven. Underbart!

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.