2009-02-05

Klockan är 07:51

Nu är klockan 07:51 och jag har precis klivit upp ur sängen och suttit vid datorn för att kolla lite nyheter. Men vad är då anledningen att jag går upp 07:30 en torsdag då jag börjar skolan 12:00? Jo om typ 10 minuter ska jag knalla över tlll gymmet för att köra mitt konditionspass. Dock måste jag upp på övervåningen och läsa VLT och käka tonfisk märker jag, magen är hungrig.

Jag är hungrig.
Postat i Vardagslunken | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: josefina

Hyper tråning =) aa tänk om jag kunde ställa klockan för detta

2009-02-05 (08:25:09) www http://josefinaljus.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.