2009-02-01

Jag har fått ordning!

Ja den rubriken var så sjukt skön att skriva! Jag har precis skickat in idrottshemtentan så ångesten över den kan nu vara borta, så ruskigt skönt! Jag har även kollar upp lite högskolor och har gjort en liten ranking på de högskolor jag vill in på:

1. Sundsvall
2. Kalmar
3. Jönköping

Det kan mycket väl bli ändringar, fler och borttagningar av skolor men dessa känns speciella för tillfället.

Om dryga 50 min är det dax för mitt livs första Superbowl!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.