2009-02-06

Gym

Nu har jag nyss kommit hem från mitt dagliga gympass, idag blev det bara styrka och det kändes som ett lätt pass. Alla gånger har jag kört lite kondition som uppvärmning men har lite ont i halsen så struntade i det idag. Snart ska jag hoppa i badet och gosa ner mig och efter det blir det att hälsa på mormor och morfar innan skolan.

Ikväll är det bandy och jag tror jag ska gå. Jag är lite sugen men motståndet värkar inte vara det roligaste, Kungälv. Efterdet kanske det blir att dricka lite pilsner men allt är så osäkert, vet inte vad jag vill riktigt.

Fick in Sverige på oddset!
Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.