2009-02-20

Fredagmorgon

Nu sitter man här klockan 07:55 på denna härliga fredagsmorgon. Idag så är det sista skoldagen innan sportlovet börjar och det ska bli så sjukt skönt att få ta det lugnt nu en vecka och glömma skolan helt. Nu strax ska jag gå till gymmet för en riktig genomkörare för överkroppens muskler.

Ikväll är det hockey igen och det är nu Huddinge som gästar ABB Arena Nord. Jag tror VIK vinner med 6-2 ikväll då Huddinge faktiskt har några riktigt bra spelare eller iallafall två stycken, brorsorna Victor och Oscar Ahlström. Jag hoppas Niklas Olausson är med ikväll och om han är det tror jag han och Pär Arlbrandt gör minst två poäng var. Det här känns även som Patrik Juhlins match, tror skridskomaskinen gör ett mål idag också

Postat i Vardagslunken | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.